Thc a kojeni
Nikol
Dobry den, mam dotaz na ktery nemohu dohledat odpoved. Jsem v 8 mesici tehotna, denni kurak marihuany a diskutujeme s pritelem o kojeni. On nechce abych kojila z duvodu ze v materskem mlece je to thc mnohonasobne vyssi. Zajimalo by me zdali je mozne ze kdyz ted prestanu bude moje mleko po narozeni dostatecne ciste, za jakou dobu je mozne ze to thc zmizi. Doufam ze sem se dostatecne vyjadrila :) dekuji za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Nikol.
Je fajn, že si sháníte informace. Délka vylučování toxických látek z těla je individuální a záleží na několika faktorech (intenzita předešlé konzumace, kvalita konzumované látky a na schopnosti organismu se s procesem odbourání vypořádat), proto to může být velmi individuální.
Orientační údaje u THC jsou přibližně takto:
detekce z moči 1 - 30 dní (výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní)
detekce z krve do 14 dní (při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní)
detekce ze slin jako u krve
Pokud se Vám podaří ihned s marihuanou seknout, doporučuji se cca za tři týdny sama otestovat testem na moč (jsou běžně prodejné v lékárnách) a uvidíte, jak si vedete.
Kdybyste měla s vysazováním problém, můžeme Vám poskytnout vhodné kontakty na odbornou pomoc. Nebo se můžete mrknout na web, který je celý věnovaný konopným drogám www.koncimshulenim.cz - je tam možnost on-line léčby.
V případě, že Vám to úplně nepůjde s abstinencí, bylo by rozumné vybrat nějako jinou alternativu umělé výživy.
Mějte se hezky, ať se Vám i miminku daří.
S pozdravem, MK