Deprese po koksu 2
Petr23let
Děkuji za odpověď, zkusím být více v klidu a koupil čaj na uklidnění.
Včera jsem byl například venku s klukama a trochu pil alkohol a všechen stres a deprese zcela odpadla a cítil jsem se normálně, ale ráno po probuzení jsem začal na to myslet a je to zase zpátky.
Když na to nemyslím tak se cítím dobře, ale jakmile začnu myslet, že se toho už nezbavím, tak je to horší a horší.

Odpověděl: Amrit Sen
Petře, opět zdravím.
Je fajn, že jste si koupil zklidňující čaj, ale alkoholem, byť jste si přechodně "odlehčil", Vaše potíže, jak jste sám poznal, nevyřešíte.
Mám za to, že je zbytečné se trápit, užitečnější bude raději odborníky kontaktovat hned, to znamená už zítra, v pondělí.
Zavolejte do "Podanek", kontakt už máte. Možná budete překvapen, jak se Vám uleví. Pokud psychiatr vyhodnotí situaci tak, že navrhne přechodné nasazení antipsychotik, je velmi pravděpodobné, že se stabilizujete v horizontu hodin, nejdéle několika málo dní.Tedy pokud se vyhnete všem drogám, alkohol nevyjímaje.
Z Vašeho dotazu je zřejmé, že se necítíte dobře, tedy není na co čekat. Konzultací s odborníkem můžete jen získat. Obavy, že by se o tom, co mezi vámi proběhne, dozvěděl někdo další, mít rozhodně nemusíte. Nikdo na Vás nebude vyvíjet žádný tlak. Naopak. Získáte pochopení podporu a účinnou pomoc, to vše bezplatně, s respektem k Vašemu soukromí.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište,
Amrit Sen.