Léčba závislosti na Pervitinu
KERUL
Doby den, před necelým rokem jsem začala užívat pervitin šňupáním, nejdříve jen o víkendech rekreačně, jenže už půl roku to je obden. Začaly se stupňovat zdravotní problémy. Kolena, kotníky a prsty mi modrají a bolí v kloubech, mívám stavy dezorientace a utlumení střídavě se záchvaty agrese a neklidem(ryhlé pohyby,tiky a nekontrolovatelné stahy ve svalech), žaludeční a střevní potíže, nesnesitelné bolesti hlavy, pocity mravenčení na temeni hlavy a poruchy spánku(nespavost i po vysazení ) Zasahuje to i do rodinného života, Jsem agresivní a nepříjemná na me blízké i když nechci, i z maličkosti dokážu úplně vyletět a vyvrcholilo to ublíženímá vlastní matce.Můj vztah se svým přítelem který drogy neužívá je čím dál napjatější a já už nevím co dál. Přestat jsem se pokoušela i sama, jenže nikdy to nebylo víc než dva týdny abstinence. Proto bych chtěla vědět, kdybych chtěla nastoupit na odvykací léčbu, jak postupovat, jak v mém případe zmírnit absťák a taky jestli léčba něco stoji a popřípadě kolik si mám připravit v případe PN Opava. Děkuji moc za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že píšete. Pokud byste nastoupila do Psychiatrické nemocnice, pobyt je zrazený ze zdravotního pojištění, jako každý jiný pobyt v nemocnici.
V Opavě se můžete obrátit na kolegy z níže uvedených zařízení a o všem co je třeba se v osobním kontaktu více a podrobněji informovat. V případě Kontaktního centra se dají poradenské služby využít nezávazně, bezplatně a také zcela anonymně. Takže se nemusíte ničeho obávat. Můžete se přijít zeptat a pak se sama a svobodně rozhodnout zda dalších služeb využijete či nikoliv.
Kontaktní centrum
Hradecká 16
Opava
(vchod bránou z ulice Skřivánčí)
Provozní doba/poradenství:
Po, Út, St, Čt, Pá        10 - 16
Kontaktní osoby:
Bc. Antonín Daněk - vedoucí K-centra, tel.: 602 765 082, email:danek@podslunecnikem.cz
Jakub Rašín - kontaktní pracovník, tel.: 602 765 081, email:rasin@podslunecnikem.cz
Psychoterapeutické a poradenské služby
Hradecká 16
(vchod z ulice Hradecké)
Opava
Provozní doba: Po-Pá 10-16
Kontaktní osoba:
Bc. Pavlína Havlíčková - ředitelka, tel.: 602 790 208, email:havlickova@podslunecnikem.cz
tel.:553 718 487
Více zde:
http://www.podslunecnikem.cz
Doporučuji si zavolat a předem se objednat.
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil!
S pozdravem, MK