Kofein
Lightning
Dobrý den chci se zeptat jak se dá aplikovat kofein v brášku nitrožilně? Jestli se dá rozpustit ve vodě a následně aplikovat injekcí nebo je jiný způsob rozpuštění. A kolik je maximální dávka bezvodým kofeinem v prášku

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Posláním naší poradny a pracovní náplní odpovídajících, je především pomoc lidem v nouzi. Lidem, kteří se trápí, v jakékoli souvislosti s užíváním návykových látek, také jejich blízkým i nejširší veřejnosti, často jde o život.
Informujeme, inspirujeme, směřujeme a podporujeme závislé k léčbě a na cestě k úzdravě. Snažíme o snižování rizik, destigmatizaci závislých, poskytujeme kontakty na odborníky a svépomocná společenství.
Zásadně se vyhýbáme návodným odpovědím, rozumějte, neradíme, jak drogy užívat, aby byly co nejúčinnější, ani jak je vyrábět, přechovávat, distribuovat, a podobně.
Určitě si kofein nitrožilně neaplikujte. Věřte, že nejeuforičtější způsob, jak ho užít, je si dát šálek pečlivě, s láskou připravené kvalitní kávy. Po nitrožilní aplikaci Vám může být v lepším případě zle, fyzicky i psychicky, v horším případě, můžete po předávkování zemřít.
Obecně se za smrtelnou dávku považuje konzumace cca 10 g kofeinu. To ale platí u per os, ústního užití, myšleno pitím kávy. V praxi by to znamenalo vypít zhruba 100 šálků.
Zcela jiné by tomu bylo při injekčním užití, kdy se kofein dostane do oběhového systému naráz. Pochopitelně tak ke smrtelné dávce stačí nesrovnatelně menší množství kofeinu v "čisté" podobě. Věřte, byla by to velmi nepříjemná smrt.
Injekčně kofein tedy rozhodně užít nezkoušejte.
Mohu se zeptat, co Vás k podobným úvahám přivádí?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.