Cigarety
Nikdo
Mám dvanáctiletou sestřenici, která již vyzkoušela cigaretu,nechutnalo jí to, bylo to prý hnusné, byla to citlivá informace, slíbila jsem, že ji udržím v tajnosti.....Ale po delší době mi řekla, že měla cigaretu, prý si jen dvakrát protáhla a je to jen vyjímečně a je to v pohodě.....Měla bych to řešit?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud jste sestřenici slíbila, že si informaci necháte pro sebe, bylo by asi lepší zatím to tak vydržet. Zdá se, že prozatím půjde o ojedinělé experimenty a máte tak možnost dozvědět se, kdyby se dělo něco vážnějšího. Určitě je dobré se s ní bavit o tom, proč to dělá, navíc když jí to nechutná. Jestli ji k tomu např. tlačí kamarádi, nebo strach z jejich kritiky? Také se zdá, že Vás bere jako důležitou osobu a možná bude brát i vážně Váš osobní názor na kouření. Můžete na ni tedy takhle působit bez toho, aby se cítila zrazená.