Pervitin
Petula
Dobry den,bývalý přítel užívá nárazové pervitin a poté mi psychicky obtěžuje,vola na telefon mne i me rodině. Obtěžuje mne i v zaměstnání telefonicky. Vyhrožuje slovně.Mam obavy i z toxické psychózy. Kde mohu hledat pomoc? Dekuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Peťulo, zdravím Vás.
Chápu, že to je nepříjemné a máte asi i obavy. Doporučuji obrátit se na kolegy u Vás a celou situaci více a podrobněji zkonzultovat v osobním kontaktu.
V Plzni jsou dvě Kontaktní centra pro uživatele drog. Poskytují mimo služeb uživatelům také poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby, nebojte se s nimi spojit. Poradenství jsou bezplatná, nezávazná a mohou být i zcela anonymní.
Kontaktní centrum
Havířská 11
Plzeň
Tel: 377 421 374, 731 522 288
Email: centrum@cppt.cz
Provozní doba:
PO  9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ÚT  10,00 - 18,00
ST   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ČT    zavřeno
PÁ   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
Více informací o tomto zařízení zde: http://www.cppt.cz/nase-zarizeni/k-centrum
Kontaktní centrum POINT14
Husova 14
Plzeň
Tel: 377 235 526
Email: office@point14.cz
Provozní doba: PO až PÁ 8,00 - 16,00
Více zde: http://www.point14.cz/index.php?page=73
Pokud budete potřebovat se na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem, MK