Zajem o lecbu
David
dobry den jsem uzivatel cca ctyri mesice(nitrozilne pervitin) po ctyrlete abstinenci.Chtel bych se zeptat na koho se mam obratit u vas napr. spomoci a radou neboli kam dojit abych nevzbuzoval u vasich klientu neprijemne pocity.Samozrejmne v cistem stavu.Dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Davide, dobrý den.
Jsem moc ráda, že jste se oval a máte chuť svou situaci řešit. Čtyři roky jste abstinoval, jistě Vás to stálo plno práce na sobě, značného úsilí a změn...proto by byla škoda to vše pokazit.
Neuvedl jste, odkud jste. Pokud z Prahy, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení (kontakt níže) a v osobním kontaktu se více informovat o možnostech, které byste případně mohl využívat. Vstupem do zařízení se nijak a ničím nezavazujete, můžete se prostě jenom přijít poradit a pak se svobodně rozhodnout co a jak dál. Nepotřebujete žádné doporučení. Stačí, když přijdete na předem dohodnutou konzultaci (objednat se můžete na uvedených číslech).
Další možností je přijít rovnou na tvz. ,,motivační skupinu", které je každé úterý a čtvrtek od 10,30 do 12,00 hod. (info viz odkaz http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html).
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete další potřebné informace: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Budu moc ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo a jak se Vám daří. V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
Přeji dostatek sil, věřím, že to zvládnete!
S pozdravem, MK