Žlutý pervitin 2
portaska
Odpověď pro Amrit Sen: Mockrát děkuji za odpovědi. Ptala jsem se, jakto, že na pervitinu usnu, jakto, že mi je ráno po probuzení stále krásně a jsem čilá jako rybička ještě další den až cca do podvečera, takže doplňuji info.. Je mi 23, pervitin užívám sem tam, jak kdy. Někdy jednou za pár měsíců, někdy dva pátky po sobě, pak zase déle nic. Buď orálně a nebo šňupáním, cca necelý rok. Množství bych odhadla za celý večer tak na 4 menší čáry. Účinky tohoto na první pohled "nečistého" žlutého pervitinu jsou takové, jako byly vždy. Nával energie, supr nálada, chuť dělat vše, obyčejné věci jsou neuvěřitelně zábavné a naplňující, žádná chuť k jídlu..atd atd... ale jednoduše se na tom vyspím.. takže to znamená, že je na to tělo už tak zvyklé, že to není problém? Je pravda, že po prvních dávkách jsem neusnula klidně dva dny, takže na tom něco bude.. Mohu se dále zeptat, jak taková HLC kyselina působí na žíly, jak jste psal? Jak přesně? A ještě poslední dotaz.. Je horší šňupat, nebo látku olíznout a zapít? Děkuji mockrát za Váš čas.

Odpověděl: Amrit Sen
Portasko, opět zdravím.
Jak jsem už psal, takto na dálku, bez osobního pohovoru a podrobnějším seznámení se situací, mohu jen odhadovat, jak na tom jste, "střílet od boku", a tomu se raději vyhnu.
Co je jisté, že pokud ještě nejste závislá, máte k tomu blízko. Když budu decentní, zahráváte si z ohněm.
Že na Vás pervitin, nebo látky, které užíváte, působí, jak působí, může být i tím, že jste k droze rezistnější, než dříve. Tak, či tak, jde o jasný signál těla i psychiky, že byste měla zvolnit, zastavit se, rozhlédnout kolem sebe, dopřát sluchu vnitřnímu hlasu. Ustoupit od dalšího užívání, nebo je odložit na co nejdelší čas. Pokud to nedokážete, může znamenat, že jste pozvala závislost do svého života, zeširoka jí otevřela dveře aby Vás dříve, či později pohltila.
Doporučuji Vám si promluvit s odborníky a nechat se inspirovat. Mám na mysli udělat pro sebe něco užitečného, dokud se snad ještě máte ráda. Získáte užitečné informace pro bezpečnější a radostnější život, ať už budete uvažovat, nebo se rozhodovat o změně, či ne.
"Technická" forma HCL kyseliny chlorovodíkové (s chemicky čistou, bezbarvou "PA" HCL, naši "vařiči" zpravidla nepracují), jejíž zbytky mohou pervitin zbarvovat do žluta, je žíravina, která naleptává sliznice dýchacího ústrojí a trávicího traktu. Pokud je aplikována injekčně, byť v malém množství, ničí cévní systém a životně důležité orgány, bez výjimky. Na druhou stranu, je HCL ve stopovém množství obsažena například v "colových" limonádách a jejch výrobci dokonce trvrdí, že může být prospěšná, například při některých žaludečních obtížích.
Z Wikipedie:
Kyselina chlorovodíková se v přírodě vyskytuje v sopečných plynech a jako vázaná složka některých nerostů. Je vylučována v trávicím traktu všech savců, kromě mravenečníků, často se vyskytuje i u jiných tvorů. Funguje jako aktivátor žaludečního enzymu pepsinu, denaturuje zkonzumované bílkoviny a zabíjí bakterie v potravě. Vnitřní stěna žaludku je na velmi nízké pH stavěna, pokud však dojde k poruše slizového krytu, vznikne žaludeční vřed. Ve dvanáctníku je neutralizována.
Jesli je lepší šňupat, nebo pervitin užívat perorálně (polykáním, ústně), nemohu za sebe říci. Obojí má výrazná rizika. Pominu li poškození sliznic, je u šňupání větší riziko bezprostředního předávkování, protože se účinná látka dostává do oběhového systému přece jen rychleji. Zároveň hrozí prasknutí nosních žilek a cév. Tak se může stát, že se krevní sraženina dostane do mozku, což může způsobit nejrůznější problémy, zástavou dechu a ochrnutím počínaje, smrtí konče. To platí i pro mozkovou, či plicní embolii.
Při per os aplikaci, může být rovněž snadné se předávkovat, zejména "dokopáváním", tedy přidáváním si drogy, z důvodu zdánlivě menšího, nebo pomaleji nastupujícího účinku, než na který jste běžně zvyklá.
I proto platí, nikdy si během jedné "jízdy", nepřidávat další dávky, nekombinovat s jinými psychoaktivními látkami, ani alkoholem a neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc. Striktně dodržovat pitný režim a aspoň občas něco výživného zakousnout, přes možnou nechuť k jídlu. Drogu užít jen odpočatá, v dobré fyzické i psychické kondici, nejlépe v přívětivém prostředí. Po "jízdě" si odpočinout, najíst se, doplnit vitamíny a minerály. Mohl bych pokračovat...
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jestli Vám odpověď a doporučení, byla k něčemu užitečná, a jak se Vaše situace vyvíjí. Jak vyhledat kontakty na bezplatné služby, kde můžete vše konzultovat osobně, už víte. Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete si telefonicky domluvit schůzku, pohovor v Kontaktním centru SANANIM, kde pracují i někteří z našich odpovídajících:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Mobil: +420 605 240 501
Telefony fungují zároveň, jako poradenské linky
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Provozní doba:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Přeji Vám vše dobré, mějte se ráda a buďte opatrná,
Amrit Sen.