Bez pervitinu 2
Ben
Brý den, špatně jste mě pochopil,bral jsem pervitin 6 let, a ted již ho zhruba 7 měsíců neberu,to že sem dělal poslední dobou průšvihy bylo myšleno jako poslední dva roky co sem pervitin užíval čili 2015-2017 léto, první 4 roky to bývali jenom menší průšvihy,menší problémy,přijatelné hádky v rodině..ale to jen pro vysvětlení,momentálně kouřím to konopí denně a protože mě to hodně unavuje už tak tu piju po celý den kafé kam si dávám tak 4,5 lžiček, aby to aspon trochu chvílema rozjíždělo tu energií určitym zpusobem..nepotřebuju být vyloženě omámený bych řek když sem jednou vypil hodně kafí a nic jiného neměl tak sem taky nebyl nijak nervní a přišlo mi to jako poloviční stav na piku akorát mi to dělalo chvílema nepřijemně na hlavu(lehké závratě,zrnění nebo nevim jak to popsat),stačilo by mi ta aktivita zvýšená,například když mám v práci dvanáctku aby mě nezačali po osmi hodinách bolet nohy, nešel na mě spánek a tak,ale mohl si to v klidu pod plnou energií odpracovat a né tam s ostatníma zívat,proto se zeptám jinak,dá se tedy nějak získat víc energie jinak než nějakou podpůrnou látkou podle vás? Příklad jednou se mi stalo že jsem byl na noční bylo asi 3:30 ráno (končilo se v 6:00) a já už sem byl extremně unavený a docela zhulený měl jsem vsazený tiket ve fortuně a šel sem se zeptat kolegy jestli by na mobilu nenašel pár výsledků,ukázal mi to já sem zjistil že mi vše vyšlo a vyhrál asi 800 korun a okamžitě sem měl dokonce směny,dá se říct dost energie,oproti tomu jak sem se cítil do té doby.Tak si myslim že přece musí být spousty způsobů jak si dodat energií a to i bez nějaké látky,jak sem vám ted zde popsal no né? P.S. I když to muže tak vypadat že sem na perníku opravdu nejsem, ale dal sem si už pár silných kafí dneska tak se mi taky píše lepšejc,ale nechci se předávkovat nebo dostat inkfart proto se vás ptám ještě takto,nebo nějakou odbornou pomoc to je složitější a to bych viděl jako poslední variantu, díky za odpoved. Ben

Odpověděl: Jakub Chudomel
Opět vás zdravím,
jste hazardér, když odbornou pomoc vidíte jako poslední možnost. Dle mého by to měla být možnost první.... No ne? Vždyť se zabýváte dostatečně odbornou otázkou.
Neznám základní data pro posouzení vaší kondice. Věk, zdravotní stav, osobní anamnézu. Prostě nemůžeme vařit z vody - proto, pokud se této otázce chcete věnovat odpovědně, měl byste zajít za odborníkem. Je třeba absolvovat základní zdravotní vyšetření, odebrat krev, vyloučit celou řadu možných zdrojů poklesu energie, prostě zjistit, zda máte opravdu málo enrgie, nebo ne.
Protože, například vámi uvedený příklad chápu - ale operujete s 12ti hodinovými směnami přes noc a v tom případě je normální a v pořádku, cítíte li pokles energie, ospalost, apod. Případ výhry v loterii je velmi zavádějící. Zřejmě u vás v rámci reakce na výhru došlo k uvolnění endorfinů a adrenalinu. Tedy k velmi podobnému efektu, jako při intoxikaci drogou. Tedy došlo ke změně chemismu ve vašem organismu, který je však, podobně jako s pervitinem, dočasný a na dluh. Zásobu energie máme v podstatě konstatní, lze zvyšovat např svoji houževnatost či fyzickou kondici, ale jen tréninkem, ne nějakými látkami. Také se lze naučit energii lépe šetřit, umět odpočívat a regenerovat - např meditací.
Únava prostě k životu patří. Každý se tak nekdy cítíme. Chcete li se tím hlouběji zabývat, nezbyde váím, než zajít za odborníkem. Kontakt jsem poslal minule.
Víc pro vás nemám...
J.Chudomel