Jsem těhotná a opět dlouhodobě užívám nitrozilne peevitin
Monica
Dobrý den ...vsude čtu jaké jsou matky narkomanky jaké rizika hruzostrasne jsou..Budu psát upřímně...mám dvě děti 7 a 4 roky u prvního jsem brala po celou dobu těhotenství a měla jsem s ním jediný problém a to takový že nás nechtěli pustit s porodnice až po vyšetření sociálky zní to nemožné ale mám dobrou práci od dvaceti let nemáme žádné finanční problemy první tedy starší syn je plně zdravá...u druhého mladšího syna jsem si pichala pervitin do šestého měsíce a jelikož jsem věděl a co mě čeká pokud budu opět rodit na pervitinu ostuda sociální apod.uplne jsem přestala u porodu nikdo nic nezjistil syn plně zdrav druhého syna jsem jiz mohla kojit protože jsem nerodila pod vlivem samozřejmě přístup a jednání personálu úplně jiný než pri prvním porodu protože na mě koukali jako na feťáka
..no ale otázka teď čekáme třetí miminko opět beru pervitin ale těhotenství je katastrofa strašně nevolnosti nenormální křeče jsem třetí měsíc a pokouším se přestat popravdě nevěřím že budu mít nemocné atd..znám několik narkomanek a neslyšela jsem žádný případ že by měli miminko nemocné...ale třetí těhotenství mám úplně jiné mohu říct že nejhorší je mi 32 a beru to že je ro věkem...kupodivu jsem vysokoškolský vzdelana ...od dvaceti let pracují mě děti mají stále zázemí oba vynikají v hokeji žijeme úplně normální jen já jsem zavisla narkomanka ačkoliv by to nikdy na ulici v práci do mě nikdo neřekl teď poprvé mám strach nejen o zdraví mě ale i malého které čekám...Je mi pořád špatně nenormálne ..pro mě je nepřípustné a vlastně neexistuje abych někde nyní přiznala že jsem narkomanka ...cítím se opravdu zle...nezbývá nic jiného než okamžitě přestat coz určitě chápete že nejde ...tak tedy potrebuji vědět jak dlouho musím být čistá abych mohla řešit své zdravotní problémy v žádném případě nepůjdu dřív než si budu jísta u mi testy nevyjdou negativně...můj příběh zní nesmyslné ale opravdu nemám jediný problém jak finanční tak s dětmi a to opravdu pres 10let fetuji je pravda že si dávám max.za stovku každý den max.dvakrat nástup apod neznám velice se stavu nástupu bojím nemám rad a pocit že se se mnou něco děje ...děkuji a přeji hezký sen

Odpověděl: Markéta Kordová
Moniko, dobrý den.
Zdali jsem to správně pochopila, ptáte se, jak dlouho po vysazení lze v organismu prokázat pervitin? Níže vypisuji orientační údaje detekcí z tělních tekutin.
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu, takže to může být u každého trochu jinak.
Jinak jsem ráda, že jste se s námi spojila. Tak mě tak napadá, nechtěla byste si o všem, co píšete osobně popovídat? Zvažte to, když tak kdykoliv napište!
S pozdravem, MK