Dotaz
Květa
Dobrý den. Psala jsem sem 25.4. Chci moc podekovat za dlouhou odpověd a hlavne za uklidneni. Četla jsem vsechno co ste mi dala v tech adresách, tak ja asi dojdu do toho stacionare na tu skupinu az budu mit hlídání.
Detem je 4 a 8 roků a jsem s nima sama. Jejich otec s nama nezije ani si ho nepamatujou. Taky bere ale mozná je ted zavrenej nevim nestýkáme se.
Dekuju za naději!
Květa

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Květo.
Jsem moc ráda, že jste se ještě ozvala, kontakty se Vám hodí a máte chuť je využít.
Tak mě tak napadá, zmiňujete, že musíte počkat, až budete mít hlídání, můžete klidně vzít děti sebou. Dávala jsem Vám kontakt na Denní stacionář, stejně tak na PHDr. Ilonu Preslovou, obě zařízení sídlí hned vedle sebe, spadají pod stejnou organizaci (stejně jako tato poradna) - SANANIM a úzce spolu spolupracují. Vím jistě, že u paní Preslové je to přizpůsobeno i návštěvám s dětmi (k dispozici herna), takže kdybyste měla problém, jak zajistit děti, můžete asi přijít s nimi a nečekat, až budete mít hlídání. Jen se třeba se předem objednat.
Děkujeme také za doplnění informací. Umím si představit, že jste to neměla vůbec snadné, být na všechno sama. Proto jsem upřímně ráda, že jste se rozhodla svou situaci řešit.
Pro jistotu sem dávám znovu kontakty:
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
http://www.sananim.cz/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu.html
Pokud bych Vás mohla nějak podpořit, klidně ještě napište. Každopádně dejte vědět, jak se vše dál vyvíjí a mějte se s dětmi hezky.
S pozdravem, MK