marihuana - na koho se obrátit
martina
Dobrý den, potýkám se se závislostí na marihuaně, začíná mi to vadit ale sama proti tomu nedokážu bojovat, zkoušela jsem to již několikrát. Chtěla jsem vás touto cestou poprosit o radu, na koho se mohu obrátit v Jablonci nad Nisou? Nevím pod čím na internetu hledat, abych našla někoho přímo tady, do Prahy je pro mě složité dojíždět.
Předem vám děkuji za odpověď.
S pozdravem Martina.

Odpověděl: Markéta Kordová
Martino, dobrý den.
Přímo v Jablonci, zde:
Jablonec nad Nisou, Poradna pro závislosti
Ambulantní program
Lidická 24, Jablonec nad Nisou, 466 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 483711185, 728707949
Po, Út, Čt 7:00-11:30 h, 13:00-16:30 h, St - Pá 7:00-11:30 h
Sylvie Lacinová
www: http://www.poradna-jbc.cz/index.php?act=40
Nebo se můžete obrátit se na kolegy v Liberci:
Centrum ambulantních služeb Advaita
Rumunská 14/6
Liberec
Tel: 482 750 607, 603 829 730
Email: cas@advaitaliberec.cz
Provozní doba:
PO                 13,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
ÚT, ST, ČT      10,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
PÁ                  10,00 - 17,00
Může se stát, že se nedovoláte hned na poprvé (zejména po 18hod kdy pracovníci mají neobjednané konzultace), nenechte se odradit a zkoušejte to.
Centrum se nachází ve středu města Liberce. Od terminálu MHD (Fügnerova ulice) cca 5 min pěší chůze podél tramvajových kolejí směr Lidové Sady, mezi palácem Syner a křižovatkou na Šaldově náměstí. V budově dříve sídlil Červený kříž.
http://advaitaliberec.cz/programy/centrum-ambulantnich-sluzeb/
Také se můžete mrknout na web, který je celý věnovaný konopným drogám www.koncimshulenim.cz (je tam případně i možnost on-line léčby).
Stačí to v tuto chvíli takto? Klidně se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK