Krev v ustech
Mirivoj
Dobrý den mám otázku jako uživatelka pervitinu. Po aplikaci jehlou se mi stává ze z pusy vyplivnu krev stává se mi poslední rok nikdy predtim se mi to nestavalo. Je to v normální a co by to mohlo značit? Dodám ze perník užívam již několik let

Odpověděl: Amrit Sen
Mirivoj, zdravím Vás,
díky za důvěru. Je velmi náročné, odpovídat na dotazy týkající se zdravotních problémů, tím spíš takto na dálku. Relevantní odpověď Vám může dát pouze lékař, po patřičném vyšetření.
Pokud "plivete" krev jen a pouze po injekční aplikaci pervitinu, bude s ní krvácení nejspíš souviset a nešlo by o úplně neznámý jev. Možné je ale i to, že má příčinu jinou, nabízí se celá škála.
Tak, či tak je jasné, že Vám pervitin nesvědčí. Nevezmete li zprávu a projev Vašeho organizmu vážně, lékaře vynecháte a budete pokračovat v užívání, je více než pravděpodobné, že Vás čekají ještě závažnější, nejen zdravotní, ale i další problémy.
Navštivte lékaře a vyložte karty na stůl. To bude nejbezpečnější řešení. Pokud nehodláte, nebo nedokážete s drogami přestat, zkuste další užití odložit na co nejdelší čas a intenzitu užívání minimalizovat, jak jen to půjde. Zároveň kontaktujte odbornou podporu, zavolejte do nejbližšího bezplatného zařízení, poskytujícího služby uživatelům návykových látek a domluvte si termín schůzky, není nad osobní konzultaci, která může být poskytnuta i zcela anonymně.
Nesejde na tom, jestli si vyberete kontaktní centrum, adiktologickou ambulanci, nebo AT poradnu. Řada těchto zařízení má své lékaře, nebo zdravotnické pracovníky, se kterými můžete případné potíže, včetně zdravotních, probrat a poradit se o nich.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem kontakty na kvalitní, bezplatné adiktologické služby v dosahu, obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti, typu služby a zařízení, vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste z Prahy a okolí, zavolejte a objednejte se na konzultaci v našem kontaktním centru:
Kontaktní centrum (KC) SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Mobil: +420 605 240 501
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.