RADA
Vašek
dobry den chci se zeptat jestli mě prijmou do substitučni lecby sice nejsem jeste fyzicky zavislej ale nemam k tomu daleko hlidam si to a beru trikrat tydne dekuji vasek

Odpověděl: Markéta Kordová
Vašku, zdravím Vás.
Nejlepší bude obrátit se přímo na konkrétní substituční program a informovat se přímo tam. Těžko objektivně přes internet hodnotit míru Vaší závislosti. Je třeba vědět plno dalších informací, konzultace s lékařem atd.
Netuším, odkud jste, ani zda víte, kam se obrátit (?).
Databáze odborných pracovišť zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě substituční léčba).
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení, zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/prijem-klientu.html
Nebo napište znovu a uveďte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem, MK