Vyresit problem s alkoholem a chovanim
Ambra
Pokud se napije nevi kdy prestat , pak do sebe leje v opravdu velkem mnozstvi i tvrdy alkohol . Pak zacne byt nezvladatelna , dela ostudu , je agresivnejsi a zaroven se chova nepripustne a sproste. Vydrzi nepit bez problemu treba 14 dni pak ale ma chut se napit . Za strizliva je velmi mily a hodny clovek.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Chápu, že soužití s takto nevypočitatelným příbuzným je nesmírně složité a bolestné. Situace, kterou popisujete, se může zdát jako fatální, ale mohu vás ubezpečit, že s ní lze něco dělat a změna může být naprosto radikální. Nepřijde však sama a především, o změnu musí usilovat sám závislý člověk.
Abyste se lépe zorientovala v tom, co vlastně v chování s alkoholem sledujete, doporučuji vám si přečíst srozumitelný popis zde na stránkách kroměřížské léčebny -http://www.pomocvzavislosti.cz/cs/akt/zavislost-na-alkoholu. Podívejte se například na typy závislosti dle Jelineka.
V Liberci je výborné poradenské zařízení, které doporučuji, aby syn, nebo, pokud svoji situaci matka vnímá jako problém tak i ona, navštívili. Spolu, sám... Zde lze od odborníků získat základní orientaci o tom, co přesně se děje a především, jaké jsou možnosti a mechanizmy úzdravy. Více informací o zmíněném pracovišti včetně kontaktů najdete zde - https://advaitaliberec.cz/centrum-ambulantnich-sluzeb/.
Situace vypadá fatálně, je však překvapivé, k jak výrazně pozitivním změnám může dojít a dochází.
S pozdravem J.Chudomel