Kontakt na odborníka
M808
Dobrý den, včera jsem Vám psal ohledně mé závislosti na marihuaně a mé abstinenci která je v začátcích.Tímto děkuji za rychlou odpověď.Mohla by jste mi tedy dát kontakt na nějakého odborníka co by mi pomohl.Bydlím na Praze-Východ u Brandýsa nad Labem.Já osobně vím,že to vydržím ale mám obavy co přijde za měsíc abych náhodou neodolal.Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
omlouvám se za menší prodlevu v odpovědi. Zkoušela jsem obvolat pár míst a byla jsem trochu zklamaná, že přímo v Brandýse toho zas moc na výběr není. Jediná organizace, která do Brandýsa nad Labem dojíždí, jsou terénní programy Semiramis. Ti fungují pro širokou skupinu lidí, kteří se nějak potýkají s drogami. Pohybují se i na otevřené drogové scéně a není pro ně problém pohybovat se po vesnicích v okolí Brandýsa nad Labem. Takže jedna z možností, jak si s někým promluvit osobně, by pro vás mohlo být kontaktovat právě jejich terénní program. Na čísle 728 245 196 by se vám ozvala nejspíš Dorka z terénu, která jezdí do Brandýsa pravidelně každé úterý. Když jí zavoláte ráno nebo dopoledne v úterý od 9:00, domluví si s vámi neformální schůzku nejspíš i někde ve veřejném prostoru.
Druhou variantou by pro vás mohlo být obrátit se přímo na jejich Kontaktní centrum v Mladé Boleslavi. Jde o to si zavolat a objednat se. Jejich služby mají tu výhodu, že jsou v zásadě anonymní a zdarma. Jedinou podmínkou je to objednání.
Tady přidávám kontakty a odkaz na stránky:
K-centrum, Semiramis
Adresa: Ptácká 162, 293 01 Mladá Boleslav
Telefon: +420 724 290 697
E-mail: k-centrum-mb@os-semiramis.cz
Provozní doba: Po, Čt, Pá 10:00 - 17:00 hod.
Poradenská linka: +420 724 290 697
V provozu každý všední den 10:00 - 17:00
http://www.os-semiramis.cz/centra/k-centrum-mlada-boleslav/
Tak snad alespoň takto.
Držím palce a přeju, aby to tentokrát vyšlo. A budu ráda, když dáte vědět, jak jste se nakonec rozhodl.
Zdraví,
Gábina.