jak poznat varnu
FoXiCZEk
Dobrý den,
občas v nočních hodinách (naposledy po 11 večer) se k nám přez stoupačky line silný chemický zápach z bytu pod námi. nevím jak bych tento zápach popsal. dnes jsme pozvali technika jestli nahodou nejde o unik plynu a potvrdil nám, že se o plyn nejedná. zápach je dráždivý a štípe v nose. a přítelkyni se z něj točí hlava. Máme doma šestitýdení dítě a bojíme se aby mu tento neublížil. je nějaká možnost jak poznat, že tento zápach vychází z varny pervitinu? soused pod námi působí na první pohled jako uživatel, ale nechci jej soudit. známe ho jen od vidění.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Ať už se v bytě pod Vámi vyrábí drogy, či ne, nahlašte situaci správci, nebo majiteli domu a zároveň volejte policii 158.
To je nejbezpečnější řešení.
Nahlásit problém můžete i na sociálním odboru Vašeho spádového úřadu, například na oddělení OSPOD, tím spíš, že se jedná o možné ohrožení dítěte.
Pokud by se měla opakovat situace, kdy Vám, blízkým, nebo někomu z domu bude zle, s podezřením na souvislost s chemickými výpary, volejte kromě policie a lékařské pomoci 155, také Toxikologické informační středisko, Kliniky pracovního lékařství VFN a 1. Lékařské fakulty University Karlovy.
Pro podobné případy, laické i lékařské dotazy na akutní intoxikace, jsou vyhrazeny
SPECIÁLNÍ LINKY TIS
224 919 293
224 915 402
Budeme rádi, když dáte vědět, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji pohodu, bezpečí a klid Vám, rodině i obyvatelům domu.
Kdykoli napište, Amrit Sen.