Odpověď na dotaz (789057)
Karel
Dobrý den, děkuji mockrát za Vaši odpověd. Všechny odkazy jsem si prošel a vše jsem si důkladně pročetl. Odepisovali jste mi, že jsem nenapsal kdy se událost stala, nicméně v úvodu textu píši, že je to asi tak 5 měsíců. Opravdu je to dlouhá doba a tlukot srdce a pálení neustává, to samé nespavost, malátnost, pocit na zvracení. Stále to samé. Bojím se o tom komukoliv říct. Bydlím dál od rodiny a klid, který bych si asi měl dopřát si nemohu dopřát jelikož pracuji v zaměstnání 12 hodin denně.
Potřebuji poradit, kam a na koho se mám obrátit. Jsem ochotný komunikovat i přímo s Vámi. Bydlím v Praze. Doporučovali jste mi adiktologii, jenže ta se podle všeho zabývá závislostí a já závislý nejsem. Potřebuji se vyléčit s účinku drogy nikoliv ze závislosti. Proto Vás prosím o pomoc a radu. Předem mockrát děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Karle, zdravím Vás,
dobře, že se ozýváte s doplněněním informací. Potřebujete především psychiatra, to co se Vám děje, nemá s účinky drogy, krom toho, že mohly nastartovat, či prohloubit, rozvinout psychickou poruchu, nic společného.
Psychiatr - adiktolog, zdaleka neléčí jen závislost. Co je však na bíledni, že umí pracovat a pomoci lidem s poruchami, které popisujete, a které mají, nebo mohou mít souvislost s užitím, užíváním návykových látek.
Doporučuji Vám tedy, abyste co nejdříve zašel k jakémukoli psychiatrovi a vyložil karty na stůl. Nejste zdaleka jediný, který podobnými potížemi trpí, možná se podivíte, jak málo bude stačit, aby Vám bylo lépe a srovnal jste se. Pokud budete návštěvu lékaře odkládat, může se naopak stát, že bude léčba trvat dlouho, nebo, že se úplně neuzdravíte nikdy.
I tak mám za to, že tím pravým člověkem bude psychiatr - adiktolog. Objednat se můžete telefonicky, do některé z našich dvou ambulancí, případně do kontaktního centra, kde každou středu odpoledne ordinuje velmi zkušený psychiatr, který se zdaleka nezabývá pouze závislostí.
O všem si můžete otevřeně promluvit, získáte podporu, péči a další potřebné informace, včetně kontaktů na odborníky i mimo aditkologickou sféru. Jakého odborníka a zařízení si pro případnou další spolupráci vyberete, bude na Vás.
Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i anonymně. Důležité je začít, "odpíchnout se", nastartovat pozitivním směrem.
Kontakty:
Specializované ambulantní služby CADAS SANANIM
Žitná 51
110 00 Praha 1
Mobil: +420 603 831 815
E-mail: cadas@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Adiktologická ambulance (AA) SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: +420 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Kontaktní centrum (KC) SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Mobil: +420 605 240 501
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Jste ve velké výhodě. Nejste závislý, a pokud se striktně vyhýbáte všem návykovým látkám, můžete být záhy zdráv.
Přeji hodně štěstí, buďte na sebe opatrný, ať jste brzy v kondici,
Amrit Sen.