Vstupní prohlídka
Blacky
Dobrý den, rád bych se zeptal: čeká mě vstupní prohlídka do služeb vězeňské služby a na strankach jsem se dočetl že obsahuje zjištění přítomnosti návykových látek. Zajímalo by mě jaké testy dělají jestli z krve nebo moči a jak dlouho trvá a jak nejrychleji vyloučit thc z těla. Jsem velice občasný uživatel.. když jsem se dozvěděl že dělají testy rozhodl jsem se s thc skončit úplně. Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Nejprve gratuluji k rozhodnutí.
Bohužel, jaké testy a jakým způsobem vězeňská služba testuje své nové zaměstnance, netuším. Níže uvádím orientační údaje detekcí u THC.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Uvádíte, že jste byl občasný konzument. Nevím, kdy jste užil naposledy, ani kdy Vás budou testovat. Jak sám vidíte, nejdéle se THC drží v moči, můžete si koupit v lékárně orientační moč, jsou běžně k dostání a sám se otestovat. Alespoň uvidíte, jak si vedete.
Stačí to v tuto chvíli takto?
S pozdravem, MK