Pervitin auto
Mix
Zdravím chtěl bych se zeptat když jsem měl dvě menší čáry pervitinu v úterý kolem 16:00 a ve středu v 6:00 ráno (poslední) a zastavovali mě v sobotu 1:30 budu mít tuhle latku aktivní ? Požil jsem přibližně 0.2 a to si myslím že i přehanim. Je to cca 67 hodin po posledním užití
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Mixi,
bohužel vám nedokážu na vaši otázku odpovědět. Metabolizace drog v těle podléhá řadě individuálních skutečností - v tomto případě bude hrát roli nejen to, kolik účinné látky v droze, kterou jste užil, bylo obsaženo, ale i to, jaký je váš vlastní metabolismus.
Rychlost vylučování drogy z těla mohlo ovlivnit například i to, co za jídlo či pití jste konzumoval.
Bylo by od nás neprofesionální vám tvrdit, že testy budou na 100% v pořádku i z toho důvodu, že nevím, na jaké testy se ptáte. Screeningové, které dělali policisté přímo při kontrole, nebo testy laboratorní?
Určitou šanci, že vyjdou testy negativně, pochopitelně máte. A to hlavně z toho důvodu, že uplynulo od užití poměrně mnoho hodin. Přesto si nemůžete být jistý.
Přeju vám, aby vše nakonec dobře dopadlo, a aby vám byla tahle událost varováním a dostatečným ponaučením. Držím palce a budu ráda, když dáte vědět, jak testy nakonec dopadly.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.