Žádost o dítě
Dee
Dobrý den chci se zeptat. Před dvěma lety mi odebrali dceru. Byla jsem závislá na pervitinu.o dceru si zažádal bývalý pritel. Byla mu svěřena do péče a ke mě jezdí jednou za 14 dní na víkend. S drogami jsem přestala. Teď bych chela zažádat o střídavou Peči nebo o svěření malé do péče mě.bohuzel mi právník řekl že jelikož je malá už dlouho u táty tak by to z psychol. Hlediska nebylo moc pro malou dobré. Myslíte že mám šanci abych malou měla víc u sebe? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je bezvadné, že se Vám podařilo drog vzdát a dala si život do pořádku. Neuvádíte, zda jste se někde léčila. Pokud ano, bylo by fajn, kdybyste se mohla před soudem prokázat, že jste léčbu řádně absolvovala, případně, pokud se i doléčujete nebo doléčovala, taktéž o průběhu doléčování.
Bylo by rozumné, abyste se obrátila na kolegyni PHDr. Ilonu Preslovou a další podrobnosti, případný postup konzultovala přímo s ní. Již několik let se specializuje na práci se závislými matkami a má plno zkušeností. Nejenom, že se můžete poradit, ale také by Vám mohla pomoci. Je to pro Vás přijatelné?
Zde kontakt:
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu, SANANIM
PhDr. Ilona Preslová
Kontakt
Telefon:    +420 220 80 31 30
+420 702 036 237
Email:  pece.dite@sananim.cz
http://www.sananim.cz/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu.html
Budu ráda, když se ještě ozvete a dáte vědět, jak jste se rozhodla.
Mějte se zatím hezky a držte se!
S pozdravem, MK