fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

extaze vedlejsi ucinky

majky

Chtěl by jsem se zeptat jestli extáze může způsobit následující symptomy i po 5 dnech a více po požití:větší tělesná teplota ,pocení se ,menší zraková a hmatová schopnost, malátnost, zvýšený tep, občasný tlak na prsou i u srdce, modřiny nebo skrvny jim podobné. Předem díky za odpoved. Pokud ano co s tím?

Odpověděl: Markéta Kordová

 

Majky, zdravím Vás.

 

Bohužel, tímto způsobem to moc objektivně posoudit nelze. Nedá se zjistit (pouze toxikologickým rozborem) co vlastně všechno dané tablety prodávané za extázi obsahují. Není neobvyklé, že plno takových tablet se s účinnou látkou MDMA ani nepotkalo a jejich složení může být opravdu různorodé. Tam pak nelze vůbec předpokládat, co mohou organismu, ale také psychice přivodit za potíže. I kdybyste si pořídil tabletu s obsahem MDMA, stejně nelze odhadnout množství účinných látek a množství dalších příměsí.

 

Z tohoto důvodu nelze moc dobře předem vědět, co a jak bude po konzumaci probíhat, co se bude dít a co s čím bude reagovat (např. při současném užívání nějaké medikace nebo dalších drog). Obsahy tablet se mohou tak různit, že na podobné otázky bohužel nelze zodpovědně odpovědět, pokud není známo jejich přesné složení.

 

Neumím odhadnout, zda je to na vyhledání lékařské pomoci nebo ne. Máte někoho u sebe, kdo by Vám případně pomohl, pokud by se Váš stav nelepšil nebo dokonce zhoršoval (?).

 

Přeji, aby Vám bylo brzo lépe!

 

S pozdravem, MK

 

 

 

 

 

 

 

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko