Pervitin
lala57
Dobrý den. Měla bych na Vás dotaz: za zhruba 10 dní jdu na operaci a budu samozřejmě pod celkovou narkózou. Včera jsem si dala trochu pervitinu, opravdu minimální množství (jednu menší čáru). Našla jsem na diskuzích, že pervitin je v těle při občasném užití maximálně 7 dní. Opravdu upřímně (vím, jak je to nebezpečná droga apod..)- bude to mít nějaký vliv na narkózu, která mě za 10 dní čeká? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Lalo, dobrý den,
před samotnou operací Vás budou čekat předoperační vyšetření, také budete vyplňovat formulář, který bude mapovat Vaši zdravotní anamnézu a mezi otázkami, které se dotazují například na úrazy, aktuální užívání léků, dětské nemoci, rodinnou anamnézu, poslední užívání antibiotik apod. je i dotaz na kouření cigaret, užívání alkoholu a dalších drog.
Dle mého názoru je dobré, aby lékaři věděli o všem. Především s ohledem na případná rizika spojená s kontraindikacemi v souvislosti s podáním medikace. Také pro anesteziologa je toto důležitá informace. Lékaři jsou vázání mlčenlivostí a lékařským tajemstvím, takže informace, které jim poskytnete, zůstanou u nich.
Detekce pervitin:
moč  - 3 až 21 dní (při konzumaci ,,občas" cca týden)
detekce krev -  1 až 3 dny
detekce sliny  - totožná jako u krve
Stačí to v tento moment takto?
Přeji, ať zákrok dobře dopadne.
S pozdravem, MK