Bojím se
Kesa
Zdravím mam 3 leteho chlapecka co na vše sahá,byli jsme u rodicu kde bydlí i bracha ktery bere P" a taky ma zloutenku.Jde mi o to ze Bracha používá své pomůcky na siti,jehlu nůžky atd.
No a malý mu vzal jehlu
Bojím se,nejspis se oni Pichl
Ma nějaké oděrky na ruce
Nevím kdy brát jehlu používal na sítí
Ale mel to v plánu jehla byla s niti.
Vym ze sem asi na palicu! Ale co kdyby se tahle mohl nakazit
Zeby se brátr Pichl při sítí
A můj syn po nem,jak dlouho takhle
Vydrží virus v krvi mimo tělo?
Musí byt nějaké množství krve aby se nakazil? Není to jehla Jako( inzulinka) ale obycejna jehla na sítí.
Mockrat děkuji za jakou koliv odpověď
Já se zbalznim
Jednou

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Virus hepatitidy typu C má omezenou životnost na vzduchu, patrně by mimo lidský organismus dlouho nepřežil. Navíc pro přenos a nákazu jsou potřeba specifické podmínky, určitý stupeň koncentrace viru v infikované krvi a zejména relativně rychlý přenos infikované krve do krevního oběhu další osoby. Hlavním způsobem přenosu viru hepatitidy C je přímý kontakt s nakaženou krví.
Níže přikládám odkaz na stránky, kde naleznete plno informací. Dále se můžete obrátit na jejich webu přímo na odborníka této oblasti.
http://www.virova-hepatitida.cz
Zatím se mějte hezky, přeji, ať je vše v pořádku.
S pozdravem, MK