Lékařské vyšetření
TeenBoy
Zdravím, je mi 17 let, rok a půl jsem užíval pervitin šňupáním. Už rok jsem čistý bez nějakého psychického problému. Nemyslím ani na to, že bych se k pervitinu vrátil. Ovšem, v období užívání jsem úplně nedbal správné životosprávy a nejspíš se to začíná ukazovat. Občas mívám bolesti v těle. Většinou od srdce, jater a ledvin. Žádné léky ale neužívám. Můj dotaz tedy zní.. Mohu požadovat po svém dětském lékaři celkové vyšetření těla aniž bych se přiznal k užívání pervitinu? Děkuji :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je skvělé, že se Vám podařilo pervitinu vzdát, rok abstinujete a necítíte potřebu se k němu vrátit. To je bezvadné, jen tak dál. Máte můj obdiv.
Lékařské vyšetření podstoupit můžete, pokud abstinujete rok, Váš organismus bude již od toxických látek vyčištěný. Co řeknete lékařce na případné výsledky testů, je na Vás.
Zde orientační údaje detekcí u pervitinu:
moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
krev = 1 až 3 dny
sliny = totožná jako u krve
Pervitin je látka vyráběná chemickým procesem, který může být různě ovlivněn tím, kým je vyráběn. Z toho pak vychází celková kvalita konkrétní látky a tím pak dopad na organismus a psychiku. Působí anorekticky, jeho konzumenti během svého užívání mají mnohonásobně menší přísun potravy, leckdy žádný. Přísun vitamínů, minerálů a plno dalších důležitých látek, které jsou pro organismus nezbytné, tak organismus zkrátka postrádá. Postupně je způsobeno, že organismus začne rapidně ubývat na váze a tím také chátrat. Objevuje se mnoho zdravotních problémů ve všech směrech, od poškození pleti, nosní přepážky až po zatížení jater.
Je třeba doplnit vitamíny, minerály, vyváženě se stravovat a udržovat pitný režim (nealko).
Jestli Vaše zdravotní potíže mají přímou souvislost s Vaším životním stylem v minulosti, si opravdu netroufám odhadnout.
Každopádně Vám přeji, abyste byl v brzké době fit a v dalším životě se Vám dařilo.
Mějte se hezky, pokud budete potřebovat, klidně se ještě ozvěte. Můžete dát vědět, jak to dopadlo.
Tak se držte!
S pozdravem, MK