pervitin
neznámá
Uz nevim,jak dal.Vzdy si slibim,ze se to zlepsi,ale velice v tom plavu. Uzira me to,je to behem 9ti let cimdal ,tim horsi.Posledni pul rok mi vsak prijde ,ze se mi stavy zhorsuji, jsem schopna utratit celou vyplatu,nebo jakekoliv penize,ktere mam. Proc zrovna ja,ach jo... Chtela bych s tim neco delat,vim,ze vuli mam,ale co dal?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že píšete. Devět let je poměrně dlouhá doba, pokud se Vám svépomocně nedaří Vaší situaci zlepšit, i když se snažíte, doporučuji si nechat pomoci. Není to žádná ostuda, naopak, nejste jediná, kdo má podobné potíže. Vše se dá řešit, jen je třeba začít. Bylo by pro Vás přijatelné někam zajít a více o Vaší situaci pohovořit? Lépe by se pak plánovalo co dál, co by pro Vás bylo optimální. Můžete se v jakémkoliv Kontaktním centru poradit, informovat o případných léčebných možnostech.
Veškerá Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby, které se dají využít zcela nezávazně, bezplatně a také anonymně. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze informovat a po té se sama svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete či nikoliv. Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Pokud byste nevěděla, kde u Vás K-centrum je, tak napište, odkud jste, vyhledám Vám kontakt. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit přímo na naše zařízení a kolegy zde:
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Tel: 283 872 186, 605 240 501
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Mějte se hezky a zvažte to.
Držím palce!
S pozdravem, MK