mdma
pepo
Dobry den,
som prilezitostny uzivatel mdma/extazy/kokainu.
Vacsinou ked je nejaky festival a pod.
Minuly tyzden sme boli s partiou na chate. Prvy den sme mali trochu aj z kokainu,mdma,extazy a vsetko bolo v pohode aj na druhy den. Druhy vecer uz trochu viac extazy a mdma. Zo zaciatku bolo vsetko fajn, isiel som si lahnut okolo polnoci a nad ranom som sa zobudil na myknutie ruky alebo nohy. Take to typicke ako ked clovek zaspava a niekedy akoby kopol nohou alebo nejako castou tela mykol. Odvtedy vzdy ked som uz zaspaval sa mi to stalo znova a znova az som nemohol uz spat. Na druhy den v noci takmer to iste, asi okolo 3 nad ranom to prestalo a konecne som na par hodin zaspal. Dalsia noc uz bola kludnejsia, taka typicka akurat ze spanok neprichadzal. Zaspal som az asi okolo pol 2 v noci s viacerymi prestavkami takze rano som bol strasne unaveny s bolestou hlavy.
Co by ste mi poradili v mojom pripade ? Moze ist o nieco vaznejsie alebo ide stale o nejake pozostatky drogy v tele ?
Dakujem za odpoved

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Pepo,
díky za dotaz.
Rada je jednoduchá - už to neberte. A pochopte, že vyloučit závažnější zdravotní souvislost dle obecného dotazu přes internet prostě nelze. Tedy, abyste měl opravdu jasno v tom, co vám může být, nezbývá, než zajít k lékaři a postupně vyloučit různé hypotézy.
Nějaký názor vám nabídnu. To, co se prodává pod názvy Extáze a MDMA, nakonec i kokain, bývají opravdu různé látky a jejich kombinace. Není překvapením, jde li o látky, které nejsou psychoaktivní, někdy jde o explicitní jedy, jindy o směsy levnějších drog. Váš popis s trochou nadhledu napovídá, že by mohlo jít o dozvuk intoxikace pervitinem (metamfetaminem), nebo amfetaminem. Obě jsou velmi častou náhražkou zmíněných empatogenů MDMA/Extáze.
Zkuste důkladnou detoxifikaci. Hodně minerálů (draslík, hořčík), tekutiny, žádný alkohol a uvidíte, jak se vaše situace vyvine. Pokud budou potíže přetrvávat déle než týden, nebo se zhorší, zajděte k lékaři.
Neberte to..., stojí vám ten risk za to?
J.Chudomel