Ziskat radu
Buncak
Dobry den mam prosbu potrebuji kontakt na nejakeho odbornika ohledne zavislosti na drogach,jak postupovat co nejrychleji pomoci detoxu a problematiku zavislosti v okrese Ka, dekuji za odpoved s pozdravem jan

Odpověděl: Markéta Kordová
Jane, zdravím Vás.
Můžete se obrátit na kolegy z organizace RENARKON a informovat se o možnostech u Vás a ve Vašem okolí.
Veškerá Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí služby nezávazně, bezplatně a lze i anonymně. Můžete se jen nezávisle poradit a informovat o případných službách, které byste mohl využít, případně někdo z blízkých.
Kontaktní centrum, Renarkon o. p. s.
Halasova 16
Ostrava - Vítkovice
Tel: 595627005, 602670789
Email: kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová email:  vedkcova@renarkon.cz
Provozní doba: PO - PÁ 9.00 až 16.00
Více zde: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Další kontakty:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
-          zadat z nabídky Vám nejlépe dostupné město a druh (v tomto případě Kontaktní centrum)
Pokud byste se potřeboval na něco doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se zatím hezky, MK