Brno
MarVac
Ahoj, kamarádka byla závislá na perníku a vyhodili ji z léčby skrz to že dala někomu pusu. Je teď v Brně a má tak 500 a nemá kam jít protože přišla o být skrz drogy...je v Brně nějaká ubytovna třeba za 30 za noc nebo tak něco ? Říkala že nejlevnější našla za 250 noc což je tak jedno přespání protože už něco padlo na jidlo. Má vysokou je inteligentní ale rodinu má rozvrácenou a v nich oporu čekat nemůže. Dejte sem prosim nějaké odkazy pro Brno kde a jak by ji mohli pomoct...díky hezký zbytek dne

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Naše organizace má především svá zařízení v Praze, jak dalece nebo není je u Vás poskytována síť sociálních služeb, bohužel, nemáme. Doporučuji, aby se kamarádka co nejdříve spojila s K-centem v Brně a tam se informovala o všem, co by mohla v tuto chvíli využít. Věřím, že kolegové z Podaných rukou ji vhodně nasměrují. Může přijít i bez objednání po 10hod, doporučuji situaci neodkládat a zajít tam hned dnes dopoledne.
Kontaktní centrum, Podané ruce
Vídeňská 3
Brno
Tel: 543 249 343, 775 889 919 (objednání na individuální konzultace)
Email:kcentrum.br@podaneruce.cz
Najdi na mapě.
Vedoucí zařízení: Bc. Alexandra Rendásová rendasova@podaneruce.cz, tel: 608 371 262
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Držíme palce, aby se vše začalo ubírat lepší cestou.
Mějte se hezky, Vy i kamarádka.
S pozdravem, MK