Detox a Po..
Holly Molly
Chtěla jsem se jen informovat jak tedy probíha DETOX u osob drogově záv.
Je možno nastoupit na DETOX v Praze a vlastně po detoxu nastoupit třeba do vybrane TERAPEUTICKE KOMUNITY V jinem městě? děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pobyt na detoxifikační jednotce probíhá dle aktuálního stavu daného klienta/pacienta, od toho se také odvíjí délka pobytu. Může se jednat o pár dnů, v některých případech u komplikovaných závislostí u fyzicky návykových látek, ale i týdnů (závisí na síle abstinenčního syndromu). U opiátů a benzodiazepinů to bývá většinou déle, dle toho je také upravena medikace, která pomáhá fyzické obtíže lépe zvládnout. Až se organismus vypořádá s fyzickým návykem, po té je daná osoba buď propuštěna, nebo pokračuje v léčbě, dle motivace.
Do terapeutické komunity mimo Prahu může klient/pacient z jakéhokoliv detoxu. Je, ale třeba mít v komunitě předem domluvený nástup a splňovat podmínky přijetí konkrétní komunity.
Stačí to takto?
MK