Drogy v susedstve
Svetna
Dobry den.Trapi ma problem. V mojom susedstve v panelaku,zije mlady muz,ktory vyraba urcitu drogu,ktoru neviem blizsie charakt. Co je vecou problemu,ze mame s manzelom,zdravotne priznaky,trpnutie tvare,budenie srdca,pocit zavrate.BYt sa zaplni zapachom.PRed tym pocujeme klopkanie,a pustanie vody.Prosim,poradte mi.

Odpověděl: Amrit Sen
Svetno, zdravím Vás,
vážím si Vaší důvěry. Popisované zdravotní problémy, budou mít nejspíš jiné příčiny, než působení chemikálií ze sousedova bytu, pokud mladík drogy, vyrábí, nebo s chemikáliemi jinak nakládá. Vyloučit to však nelze.
Úplně nerozumím zmínce, že se byt plní zápachem. Máte na mysli Váš byt?
V každém případě, ať už Váš mladý soused drogy vyrábí, či ne, doporučuji Vám neotálet a celou věc nahlásit na místním Úrade PSVR, odbore sociálnych vecí, stejně, jako majiteli, či správci domu, policii nevyjímaje. Kontaktovat můžete i koordinátora protidrogovej prevencie.
To bude nejbezpečnější produktivní řešení.
Užitečné informace k drogové problematice na Slovensku i jinde, systému včasného varování, včetně legislativy, najdete na
Drogovom informačnom portáli: http://www.infodrogy.sk/
Přeji Vám vše dobré, kdybyste se potřebovala na cokoli doptat,
jsme tu pro Vás, Amrit Sen.