zavislost na tramal
rene
Dobry den chtel jsem se zeptat jak se dostat s zavislosti na opiati tramal .Beru to uz 8 let a chtel bych se toho zbavit.Je mozne bez lekaru da se i sam vylecit .dekuji

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den René,
díky za dotaz.
Že je dobře, že se svým užíváním Tramalu chcete něco dělat, vám již minule psala kolegyně. Přidávám se k ní. Ale - ani brambory samy do pytle nenaskáčou... Samo se nestane nic.
Ptáte se, zda lze přestat bez lékařské pomoci. Někdo to již určitě dokázal. Lehké to nebude. Nemusíte se ptát, prostě to zkuste... Přestaňte a uvidíte, zda vám to bez pomoci lékaře půjde, nebo ne.
Prvním krokem je detoxifikace - tedy vyčištění těla od Tramalu. Druhým krokem je potom dlouhodobé udržení čistoty od Tramalu. Dalším krokem je smysluplné zaplnění času, který jste jinak s Tramalem ztrávil. Komplikacemi bývá porucha spánku a usínání, porucha trávení, ztráta motivace, a další.
Nicméně - trháte si sám zuby? Nebo si sám operujete slepé střevo? Jdete k lékaři, že?
Závislost je vážné onemocnění, které zasahuje do více oblastí lidského života. Tělesné, psychologické, sociální i spirituální. Většina lidí přestat bez pomoci nedokáže.
Kdybyste mi napsal, odkud jste, mohu vám doporučit nejbližší odborné pracoviště.
Dejte vědět, jak se vám daří.
J.Chudomel