pervitin
000
Ahoj,nedávno jsem měla pervitin,4 malý lajny,začla jsem nějak ve 2 ráno a kolem 5 jsem už byla doma,všechno bylo do tý doby v pohodě,nespala jsem,jen jsem ležela v posteli,a když jsem v 10 ráno vstala,tak se mi začlo stmívat před očima,šla jsem se napít a chvíli to bylo v pohodě,ale asi po 15 min zase,a k tomu sem přestávala slyšet a najednou se mi zatočila hlava,černo před očima,začlo mi bušet srdce a pak to semnou seklo na zem,chtěla bych vědět proč se to stalo?dehydratovaná jsem nebyla,a ani nějak vyčerpaná,nebylo z čeho.Pervitin jsem už párkrát měla a i ve větších dávkách a nikdy se mi nic nestalo.Děkuju za odpověď)

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Píšete, že chcete vědět, čím byl způsoben váš kolaps, ale to my vědět nemůžeme. Primární příčinou totiž není domnělý pervitin (čert ale ví, co přesně jste si pořídila), ale váš zdravotní stav - který neznáme.
Jde o tělesnou reakci, se kterou jste se dosud nesetkala. Droga je de facto koncentrovaný jed a intoxikace je otravou organizmu. Každý disponujeme nějak nastavenou psychickou a fyzickou rezistencí vůči extrémním podnětům - otravám, zátěži, stresu, apod. Velmi individualizovanou, každý jinou. A vaše rezistence ke snášení otravy drogou vám intenzivně signalizuje, že tohle tedy nechce! Jednou z častých sekundárních zdravotních potíží uživatelů stimulancií bývá poškození srdečního svalu, ale zdaleka ne jedinou. Hazardujete se svým zdravím, možná se svým životem.
Pokud již vaše potíže odezněly, přeji vám, aby to bylo bez následků. Pokud přetrvávají, měla byste jít k lékaři na vyšetření. Ztráta vědomí není stav, nad kterým byste měla mávnout rukou.
Pokud byste potřebovala a bojíte se jít ke svému, zkuste si nechat nějakého lékaře doporučit. Stačí, když zavoláte, nebo se zastavíte v K-centru, kde vám poradí. Pražské je na adrese v ulici Na Skalce, Praha 5 Smíchov http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html.
- další kontakty naleznete zde:
https://www.drogy.net/databaze-kontaktu/
https://www.drogy-info.cz/
http://www.sananim.cz/
Zkuste vzít tento podnět vašeho těla vážně.
S pozdravem J.Chudomel