THC
Rencek
Dobrý den ,chtěla bych se zeptat jak dlouho vydrží THC v moči . Myslíte ,že když jsem nehulila už 14 dní ,že na testu to půjde poznat ? Marihuana nebyla vůbec silná prosim brzkou odpověď Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Těžko říct, může to být velmi individuální s ohledem na frekvenci užití, kvalitu užité drogy a také záleží na organismu, jak se s procesem odbourání popasuje. Může to být u každého trochu jinak. Níže uvádím orientační údaje, ale podotýkám, že jsou to údaje pouze orientační.
THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní - detekce ze slin - jako u krve.
Můžete si na své náklady zakoupit volně prodejný orientační test (v lékárnách jsou běžně k dostání) a sama se otestovat.
Mějte se hezky a s marihuanou opatrně, i ta sebou nese rizika.
S pozdravem, MK