Extáze a angína
Kuba
Dobrý den, chci se zeptat.je mi 19 a chodim na různé party, před 4 měsíci jsem poprvé zkusil extázi a bylo to skvělé,pak jsem si ji ještě párkrát dal a vše bylo v klidu,ale před měsícem jsem 2dny po požití dostal angínu.Rikal jsem si, ze to nemůže byt kvůli extázi.pak jsem si ji dal znova a zase po 2dnech jsem dostal angínu. Chci se zeptat, jestli za to může extáze, nebo třeba jenom to, že jsem ji od někoho v přeplněných klubech chytil ?
Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Zřejmě nedopatřením jste zadal dotaz opakovaně. První dotaz s kódem 613919 je zodpovězený, pro jistotu kopíruji odpověď i sem.
Kopie:
Bohužel, tímto způsobem přes internet zdravotní potíže objektivně zhodnotit nejdou, nebo určit jasnou příčinu Vašich potíží. Mohl jste být konzumací drog oslaben (je to pro organismus značná zátěž) a ten mohl v následujících dnech reagovat nemocí. Možná by se zdravotní potíže objevili, i kdybyste si nic nevzal, těžko říct.
Obávám se, že na Vaši otázku by Vám mohl zodpovědně odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Mějte se hezky a buďte opatrný.
S pozdravem, MK