Mám strach
Jesy
Dobrý den uzivam nitorizilne pervitin cca 4 roky stala se mi taková věc už druhy den me brni a zároveň cítím jako bych ho mela umrtvene cele tělo hlavně ruce a nohy..najedla jsem se i spala a porad to přetrvává..mám strach tak jsem se chtěla zeptat jestli mi nemůžete ktomu něco poradit drkuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Jesy, dobrý den.
Velmi špatně se podobné stavy hodnotí na dálku a bez osobního kontaktu. Brnění končetin může být nedostatek minerálů. Zkuste doplnit vápník a hořčík, stejně tak vitaminy. Bylo by rozumné si na čas od pervitinu odpočinout, tělo Vám dává zřejmě signál, že se něco děje a je třeba zvolnit. Docházíte někam do Kontaktního centra? Pokud ano, bylo by na místě s nějakým pracovníkem probrat více a podrobněji jak Vám je a co prožíváte. Tímto způsobem se to opravdu velmi špatně hodnotí. Víte kam případně zajít?
Klidně ještě napište.
S pozdravem, MK