Jakub Chudomel-Subutex ve slinách-jak dlouho?
Marie
Dobrý den, jak jste psal k tomu testu na subutex ve slinách, nevíte prosím, jak dlouho vůbec buprenorfin ve slinách zůstává po rozpuštění 8 mg tablety pod jazykem?Usuzuji, že test detekuje ve slinách vyšší koncentrace výchozí drogy. děkuji

Odpověděl: Jakub Chudomel
Opět zdravím,
obecně vzato je subutex cca po 25ti hodinách vyloučený z organismu asi z jedné poloviny, čistý je člověk cca po 7 dnech. To ovšem zároveň velmi ovlivňují především frekvence a dávka užití, ale také další fyziognomické parametry - váha, věk, výživa, jiná onemocnění, apod.
Vyčerpávající informaci k účinkům Subutexu naleznete zde - http://drogovaporadna.cz/opiaty/subutex-reg;-(buprenorfin).html nebo například i zde - http://toxicology.cz/modules.php?name=News&file=print&sid=84.
Co se týče detekce ve slinách, testy jsou opravdu různé, od detekce samotné účinné látky drogy, až po metabolity. Záleží pokaždé na konkrétním testu.
J.Chudomel