Proč se mi po požití děje to co se mi děje
Marfushee
Proč se po větší dávce pervitinu rozjede okamžitě svědění a černé tečky na pleti jdou okamžitě ven no prostě jako mívají v toxické prostě a doslova prášim ale po určité době to ústavně.každopádně cítím každý pór jednotlivé a je to velmi skličující jako by do mě někdo pomalu ale jistě páchal špendlikem.dekuji vím musí to znít podivuhodně. S díky za info

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Po větších dávkách či delších jízdách přichází mnohdy nepohody - to ke konzumaci patří. Zřejmě v ní zrovna jste.
Doporučuji ubrat plyn, odpočinout si, doplnit pitný režim (nealko), stejně tak vitamíny a minerály. Vyspat se, najíst se a nechat organismus včetně psychiky zregenerovat. Tělo Vám dává jasný signál, že je toho moc, měl byste to respektovat...
Doporučuji zajít co nejdříve do nejbližšího Kontaktního centra a s někým promluvit. Víte kam u Vás zajít? Jestli ne, napište, kde jste, jaká města máte v dostupnosti, napíšeme Vám kontakt.
Je to tak v pohodě?
MK