přítel bere pervitin
skatcha
Dobrý den,
obrátila jsem se na vás ohledně mého přítele, kterému se nedaří přestat užívat pervitin. Jedná se o příležitostnou záležitost, tak zhruba jednou za měsíc vždycky v malém množství, přítel se vždy chová jinak a několikrát jsem jej i přistihla při kouření perníku z alobalu. mnohokrát mi slíbil, že to bylo naposled. Pochopte, máme spolu dítě a já se snažím ho pokaždé pochopit a uvěřit mu to, ale vždy mě zklame. Již nevím, jak tuto situaci mám řešit. jde o to, že já jsem na mateřské a přítel je s tím denně v kontaktu jak v práci, tak i u přátel.
prosím o radu, jak nadále postupovat, neumím si už sama poradit a jsem z toho dost bezradná.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Chápu, že z partnerova užívání, byť příležitostného, nejste nadšená. Netuším, odkud jste. Pokud je Vám dostupná Praha, neměla byste zájem dojít si do naší Poradny pro rodiče a partnery? V osobním kontaktu byste měla větší prostor probrat vše co je třeba, lépe by se plánoval další vhodný postup. Každá situace je jiná, univerzální recept aplikovatelný na všechny neexistuje. Nejenom, že byste si doplnila informace, poradila se jakých chyb se vyvarovat, jaká nastavit pravidla, co dělat, když nebudou dodržována, ale také jak vhodně komunikovat. Zároveň získáte podporu, protože lehká situace to není. Naše poradenské služby jsou bezplatné, nezávazné a dají se využívat pravidelně. Můžete mít tedy možnost průběžně konzultovat nově vzniklé situace, protože se nejedná o problém, který by se dal vyřešit ze dne na den. Bylo by to pro Vás přijatelné?
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Vedoucí zařízení: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba: pracovní dny 9h až 17h (je třeba se předem objednat)
Více zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se zatím hezky, přeji, aby se situace zlepšila. V případě potřeby můžete napsat kdykoliv znovu. Pokud žijete úplně někde jinde, napište, jaká města máte v dobrém dosahu, pokusím se Vás nasměrovat vhodně jinam.
S pozdravem, MK