Proč mi pomáha mariuhana od bolesti 2
mike182
Dobrý den, děkuji za vaší odpověď , ale to co jste mi napsala už vím spíše mě zajímá proč mi marihuana pomáhá od bolesti a jestli se dá na to vystavit nějaký paragon abych mohl večer vykouřit jointa a neměl ráno když jedu nějaký postih? Například odebrání ŘP. Z odpověď předem Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Bohužel nejsem lékař zaměřující se na léčebnou marihuanu, ani v naší organizaci žádného takového nemáme. Berte prosím mou odpověď spíš jako nasměrování, kde najít informace.
V ČR funguje SAKL, tj. Státní agentura pro konopí pro léčebné použití Otevřít odkaz v novém okně.
Na jejich stránkách najdete spoustu informací ohledně  možných indikací. Otázkou je, jak by specializovaný lékař Váš konkrétní případ posoudil.
Doporučuji pročíst si následující materiály
zde Otevřít odkaz v novém okně, případně další informace určené pacientům zde Otevřít odkaz v novém okně (včetně seznamu lékařů).
Zde můžete více a podrobněji vše co potřebujete zkonzultovat.
Státní agentura pro konopí pro léčebné použití (SAKL)
Tel.: 272 185 835, 272 185 856
Email: sakl@sukl.cz
Když tak nám pak dejte vědět, jak jste pochodil, samotnou mě to zajímá.
Mějte se hezky, MK