THC v moči
Tomáš
Dobrý den,
před 8 dny jsem měl naposledy marihuanu. Hulil jsem docela často (3x za týden cca) a nedavno jsem podstoupil testy na THC, které byly v mojim případě samozřejmě pozitivní. Chci se zeptat, za jak dlouho to v moči mít nebudu a nepůjde to zjistit. (Nemám v plánu dál hulit)
Děkuju za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru,
Každý člověk je jedinečný originál a jeho organismus, může drogy "odbourávat" různě dlouho.
Přítomnost THC a dalších kanabinoidů, účinných psychotropních látek, obsažených v marihuaně a dalších konopných drogách, se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní.
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní.
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Rád bych Vás jakkoli podpořil v úmyslu, s užíváním marihuany "seknout". Podle všeho, Vám "hulení" vnáší do života problémy, píšete, že máte v plánu přestat. Máte na to? Zvládneto to bez potíží, nepříjemností, či trápení?
Kdybyste potřeboval pomoc, napište.
Bude užitečné nahlédnout na web, který se zabývá problematikou konopných drog. Najdete tam řadu užitečných informací, které můžete v praxi využít k tomu, aby se zadařilo. Respektive, dozvíte se jak na to a co užitečného pro sebe můžete udělat, jakým chybám se vyhnout a kam případně zavolat, zajít, na koho se obrátit:
Končím s hulením: https://koncimshulenim.cz/
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište,
buďte na sebe opatrný, držím palce!
Amrit Sen