THC v moči
Lukas
Dobrý den, potřeboval bych nutně poradit. Konzumoval jsem naposledy marihuanu 30 listopadu. Neužíval jsem ji pravidelně, ale za ten měsíc jsem si dal tak 5 krát. 3.1 mi brali moč, protože jsem nastoupil do armády. Mám asi 80 kg, sportuji a posiluji. Můj metabolismus je celkem dobrý, bývám málo nemocný. Myslíte že i po tom 1 měsíci něco najdou? Budu moc vděčný za odpověď, ať vím jestli předem odejít, ať to nemám v papírech nebo mohu být klidný. Moc děkuji

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Lukáši,
díky za dotaz.
odpověď však neznám. Metabolizace látek v organismu je tak individuální záležitostí, že nelze odhadnout, jak vaše testy dopadly. Měsíc je u experimentu s marihuanou hraničním obdobím - ve vašem organismu metabolity marihuany mohou i nemusí být. Nepíšete, jak oněch 5 užití vypadalo? Je rozdíl, zda jste 5 x v měsíci lehce potáhl, nebo se 5 x zkouřil na doraz. Také je velký rozdíl mezi kouřením šlechtěných skunků a běžnou venkovní rostlinou. V neposlední řadě hraje roli, jak mnoho či málo jste marihuanu kouřil i dříve.
Jak se zachovat vám neporadím. Testy mohou být čisté.
Více k tématu například zde: https://herb.co/2017/12/06/how-long-does-weed-stay-in-your-system-marijuana/.
Držím vám palce.
J.Chudomel