Pervitin a krevní tlak
Mraza
Dobrý den,měřila jsem si několik dni po sobe kŘevnice tlak a hodnoty byly vždycky okolo 170/105 a po uziti pervitinu se snažil na 145/100.je to divne protozereme všichni tvrdit že by se měl krevní tlak zvysIT po uziti a ne snažit. Díky za odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
váš dotaz se pro mne pohybuje na hranici, kdy mne na jednu stranu zajímá, jak se to, co popisujete vlastně vůbec stalo a na stranu druhou mi nejde z hlavy otázka, co vás vlastně k podobným pokusům a sledováním vede? Co je to za prapodivný experiment? Kdybyste chtěla, budu moc ráda, když mi napíšete trochu víc, třeba i do skryté poznámky, dotaz i dpověď pak budou přístupné pouze vám a pracovníkům poradny.
Nicméně máte pravdu - s tím poklesem tlaku je to divné. Osobně bych předpokládala, že jde o chybu měření. Nevím, jak přesně váš pokus s měřením tlaku vypadal. Píšete, že jste hodnoty sledovala několik dní po sobě. Znamená to, že jste několik dní po sobě vždy změřila tlak, pak aplikovala drogu, znovu zopakovala měření ... nebo že jste si několik dní za sebou měřila tlak, pak jednorázově užila pervitin, a následně několik dalších dní znovu opakovala měření s prokázáním poklesu tlaku?
V neposlední řadě mě napadá - víte s jistotou, že šlo o pervitin? A jaké byl kvality? Tím, že pervitin není legální, nikdo vám nezaručí složení. Mohlo by snad snížení tlaku souviset s nějakou příměsí? Máte tyto zkušenosti i s jiným "modelem" od jiného dealera? Co se s vámi po užití děje? Jak to prožíváte? Co vás vlastně k myšlence na sledování vlivu na tlak přivedlo?
Budu skutečně ráda, když napíšete víc. Rozhodně nejde o typický projev užití pervitinu a i proto mne velmi zajímá, co by za tím mohlo být. Zvažte, jestli má smysl na sobě dělat podobné pokusy. Buďte opatrná, kdo ví, co je to za látku.
Zdraví,
Gabriela Minařík.