Jak konečně začít žít...
Terezie
Zdravm,už jsem dnes psala,,terezie\'uzkost a závislost.chtela bych ještě doplnít,ze mam 2 dcery,které jsou v pěstounské peci prarodičů ze strany otce.dlouho jsem je neviděla,pac jsem jim naposledy řekla,ze až se uvidíme,už pro ne budu mi pokojíček.nemam ho,oni se tak těšily a ja už nevím,co si vymyslet.stydim se a nemůžu se holkam podívat do oči.adelce bude 8 a amalii 7..hrozne me nicí představa toho,co si o me musí myslet.ja jsem v 16.letech poznala jejich otce,se kterým jsem začala brát.u nás bylo domácí násilný,pak jsem šla na léčbu.nenapsala jsem však,ze znovu užívám,nemam možnost byt v čistém prostředí,díky me závislosti jsem přišla o normální kamarády a blízké,zůstali mi kámoši uživatele...nechci byt sama,přijde mi,ze už to neustojim

Odpověděl: Amrit Sen
Terezie, opět zdravím.
Děkuji.
Určtě kontaktujte služby, na které jsem Vás odkazoval, a to co nejdříve. Zkuste to znova, jinak a lépe.
Jak jsem psal, nemáte co ztratit, můžete jen získat.
Potřebujete léčbu, využijte zkušeností a vyhýbejte se opakování stejných, "starých" chyb.
K léčbě, má li být úspěšná, jistě víte, patří poctivé, intenzivní, dlouhodobé doléčování, kdy už nejde a abstinenci, jako takovou, ale především o to, abyste si dokázala připravit, udržet a žít spokojený, šťastný život, v dobrých vztazích s blízkými, okolím i sebou samou. Naučila se zvládat starosti i radosti "všedního" dne, prožívat je naplno, tady a teď.
Nebude od věci spojit se s odborníky, u kterých jste se léčila, kteří znají Váš kontext a příběh.
Využijte možnost, pokud je v dosahu, návštěvy mítinků NA - Anonymních narkomanů, tam, kromě jiného, najdete vstřícné a bezpečné přátele.
Kontakty na NA i bezplatné služby pro uživatele návykových látek, už máte.
Chápu Vaše pocity beznaděje, není totiž, co ustávat. Dozrál čas na změnu, radikální...
Máte možnost přestat se utápět v chmurách a začít dělat pro sebe něco opravdu užitečného.
Jděte se léčit, nejlépe do některé z terapeutických komunit. Odborníci Vás nasměrují, podpoří a pomohou Vám s nástupem.
Držím palce!
Amrit Sen