Pervitin a boláky
Dafne
Dobrý den, chci se zeptat. Teď už asi měsíc abstinuji a brala sem 3x v životě po roce a půl z toho dvakrát tři roky abstinovala pak potřetí dokonce 6let nic a teď 3mesice a naštěstí sem ještě docela brzy přestala ale jak sem to vzala poprve tak ta tzv.jizda trvala 12 dni. Skoro nespala nejedla nepila... šíleny. Devátý den mi jak lusknutim prstu naskakali mokvave pupínky které asi praskli a udělal se bolák s ložiskem uprostřed. pořád to mám po 3mesicich fialové a nechce to zmizet. Mažu si to bioil na jizvy. Můžete mi poradit co mám s tím dělat a co to je? Mám obavu že mi zůstanou jizvy jak to zmírnit? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Dafne, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení nad projevy, které Vám znepříjemňují život a rovnou Vám píšu, s dermatologickými problémy určitě zajděte, nejlépe ke kožnímu lékaři.
Takto na dálku nedokážeme ani určit příčinu obtíží, natož Vám doporučit jejich konkrétní léčbu. To jak jsem psal, může pouze lékař, po osobní návštěvě a vyšetření.
Co mě však děsí, že Vás daleko závažnější okolnost nechává chladnou. Tedy že nemáte svoji závislost pod kontrolou, takže se může kdykoli stát, že si "dáte" a svoje užívání nezastavíte nikdy.
Zatím jde, snad, o relaps. Ten však, pokud není "ošetřen", přechází velmi často, dříve, nebo později, do recidivy, kdy budou pupínky a podobné projevy, tím nejméně závažným z toho, co se může a bude dít.
Přemýšlejte o tom.
Nabízíme Vám konzultace a podporu odborníků, kvalitních, bezplatných i anonymních služeb, kdykoli projevíte zájem. Jsme tu pro Vás, připraveni předat Vám kontakty na nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny a kontaktní centra v dosahu, případně adresy mítinků, na kterých se schází členové vzájemně se podporujících, uzdravujících se závislých, NA - Anonymních narkomanů.
Můžete získat podporu, pochopení, pomoc a užitečné informace. Úlevu a schopnost se při minimalizaci útrap zdržovat drog, žít spokojenější život.
Kdykoli napište, přeji hodně štěstí a požehnaný Advent,
Amrit Sen.