Prosba
Lucie
Přestala chodit do práce,změna chování a agresivita.Začala víc jíst a při tom hubne. Po kamarádech tvrdí že kouří marihuanu a že si i píchala. Nevím co je na tom pravdy ale dle chování bych se k tomu přikláněla. Už tu takové stavy byli když dceři bylo 15 po té byla umístěna do dětského domova. Nevím co víc Vám napsat ale vím že strach o ni je větší a větší. Pocházíme z Českých Budějovic

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Lucie.
Pokud s dcerou byli potíže i v minulosti, které vyústili v současné problémy, asi to nebude úplně jednoduché. Doporučuji osobní konzultaci, kde budete moci v klidu podrobněji vše probrat. Naplánovat další vhodné kroky, doplnit si informace, dozvědět se, jakých chyb se vyvarovat, jaká doma nastavit pravidla, co dělat, když nebudou dodržována atd... Je toho hodně co je dobré vědět a zkonzultovat. Také tak získat podporu pro Vás, protože v lehké situaci asi nejste.
Poradenské služby jsou poskytovány bezplatně a lze i anonymně.
U Vás se můžete obrátit na kolegy z organizace PREVENT.
Kontaktní centrum, PREVENT
Tř. 28.října 1312/16
České Budějovice
Tel.: 387 201 738
E-mail: kccb@prevent99.cz
Vedoucí zařízení: Mgr. Martina Brožová
Více zde:  http://kccb.prevent99.cz/
Adiktologická poradna, PREVENT
Františka Ondříčka 2
České Budějovice
Tel: 725 708 078
E-mail: ap@prevent99.cz
Vedoucí zařízení: Bc. Tomáš Brejcha
Více zde:  http://ap.prevent99.cz
Přeji dostatek sil, pokud budete potřebovat, klidně se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK