Xanax a účinnosť
Niečo nie je dobre
Prosím potreboval by som poradiť.Užívam už dlhšiu dobu lieky prevažne Xanax.Viem vziať 8mg v jednej dávke a pritom som v poriadku.No dne s som vzal 3mg a bol som uplne mimo.Nedokázal slm chodiť,govoriť súvisle vety a polovicu tohto celého si ani nepamëtám. Prosim čo môže byť v neporiadku? Ďakujem. :(

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den,
nejpravděpodobnější mi přijde, že jste se "předávkoval". Abych to vysvětlila, Xanax má dlouhý poločas, patří mezi dlouhodobě působící benzodiazepiny a v těle se můžou udělat "zásoby" - může se kumulovat. To znamená, že když jste si dal předtím 8mg, ještě se nestihl vyloučit, přidal jste další 3mg a najednou to bylo moc a takhle Vaše tělo a mozek zareagoval. Není to jediná možnost, mohl jste například skombinovat Xanax s jinými léky nebo s alkoholem i v malém množství a taky to může vypadat podobně.
Pokud se Vám ale vyskytujou tyhle stavy, bylo by dobré se zamyslet, jestli to s tím Xanaxem nepřeháníte.
S pozdravem,
VP