Dĺžka
Mono
Mám otázku ked som užíval pervitín iba niekedy, chcem vedieť do kedy ho budem mať v tele. Mám 75 kíl. A ide na chemicke testy mocu a sedimentu . Poradíte mi prosím.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
K dispozici máme orientační údaje, ale podotýkám, že jsou to údaje pouze orientační. Může to být u každého trochu jinak. Záleží na intenzitě předešlého užívání, na kvalitě užité látky a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání vypořádat.
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Netuším, na jaké testy přesně jdete. Zda jsou cílené přímo na zjišťování přítomnosti drog nebo zda se jedná o nějaké běžné lékařské vyšetření. Pokud jdete na běžnou kontrolu, tak tam se přítomnost drog nezjišťuje, pokud k tomu není nějaký důvod.
Stačí to v tuto chvíli takto?
S pozdravem, MK