suboxone
Simca 23
Dobry den,
Uz jednou jsem Vam psala. Jiste si me dohledate. Problem je jiz porat stejny :-( Vcera jsem opet pritele nasla spat na wc a u sebe mel vse potrebne k aplikaci suboxone injekcne. Nejak jsem to od te doby co jsem Vam psala neresila (meli jsme pak starosti s jeho tatinkem, ktery mel rakovinu a pred mesicem zemrel). Ja se pritele ted ptala, proc to dela, jaky ma duvod a hlavne kde to bere, protoze k doktorce nechodi. Odpovedel, ze ted mel stres - zemrel mu ten tata a ze tohle jedine mu pomaha pry ho to \"vygumuje\", je ospaly, utlumeny, je mu lip. Pry na tom ale zavisly neni (coz je podle me blbost). Na odpoved kde to bere, kdyz nedochazi nikam k lekari mi nedokazal odpovedet. Pry to neni dulezite. Pritel moc sdilny neni, jak jsem psala a prijde mi ze i presto, co mu nabidnu pomoc, muze se mi sverit a dokola mu opakuji ze jsme partneri a vedet bych o tom mela.. stejne mlzi. Ja nevim jak dal. Nechci to prehlizet-jako ze se nic nedeje, protoze se tim trapim. Do ted jsem to tak delala a jen se tim uziram, chci to nejak resit..... ale vubec nevim co s tim. Hlavne jaky to ma vliv na organismus, jestli to neni nejak skodlive nebo nevim do budoucna az bude treba dite. Vubec nevim co ted....

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
jak je to se Suboxonem a závislostí jsem Vám psala již v minulé odpovědi. Na opiátech vzniká závislost poměrně rychle, takže možnost, že by přítel bral jen tak někdy není moc reálná. V každém případě má s užíváním nějaký problém, když Vám to stále zatajuje. Určitě není dobré problém přehlížet, protože to není žádná maličkost. Pokud ale přítel nespolupracuje, bylo by opravdu dobré, abyste se šla někam poradit Vy sama. Získala byste více informací a také si ujasnila, jak dál. Určitě to neodkládejte, zvlášť jestli uvažujete o tom založit s přítelem časem rodinu.
S pozdravem
Jana Žáková