test z moči
Max
Zdravím mám dotaz když jsem aplikoval jednoho jointa zhruba 0,4g za jak dlouho my zmizí thc z moči? když važim zhruba 78kg a každý den pracuji děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Maxi, dobrý den.
Nelze to přesně určit, je to velmi individuální. Záleží na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě užité látky a na schopnosti organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání rychle vypořádat.
THC
- detekce z moči 1 - 30 dní (výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní)
- detekce z krve cca do 14 dní (při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní)
- detekce ze slin jako u krve.
Můžete si na své náklady koupit volně prodejný orientační test, v lékárnách jsou běžně k dostání a sám se otestovat, abyste věděl, jak si vedete.
Mějte se hezky, MK